0
{{item.title}} {{item.subtitle}}
{{item.total|number}} تومان
حذف
سبد خرید شما خالی است.

بایگانی نوشته‌ها


3 کتاب صوتی رایگان که نگاه شما به زندگی رو تغییر میده

3 کتاب صوتی رایگان که نگاه شما به زندگی رو تغییر میده

همه ما برای بهتر شدن در زندگی شخصی و کاریمون به تغییرات نیاز داریم. تغییراتی که باید در طرز فکرمون و نگاهی که به دنیا داریم بدیم و تغییراتی که باید روی سبک زندگمون اعمال بشن. البته تغییرات معمولا هزینه دارن و خیلی وقت ها ساده نیستن، اما دو تا نکته رو باید مد نظر قرار بدیم. اول اینکه خیلی از تغییرات واقعا ساده تر از چیزی هستن که تصور می‌کنیم.

5 کتاب مدیریت زمان برای شمایی که همیشه وقت کم میاری!

5 کتاب مدیریت زمان برای شمایی که همیشه وقت کم میاری!

اهمیت زمان اونقدر زیاده که اگه ما هر روز یه نکته جدید در مورد مدیریت زمان و استفاده بهینه از زمان یاد بگیریم بازم کمه. اگه از شما بپرسن مهم ترین داراییتون چیه، بعیده حداقل همون ابتدا بگید زمان. واقعیت اینه که ما هیچ وقت اینطوری به قضیه نگاه نمیکنیم که اگه خونه خودمون رو از دست بدیم، باز هم میتونیم به دستش بیاریم. اما تنها چیزی که تحت هیچ شرایطی نمیتونیم به دست بیاریم و دائما داریم از دستش میدیم، زمانه.

3 کتاب که وضعیت اقتصادی شما رو متحول میکنن

3 کتاب که وضعیت اقتصادی شما رو متحول میکنن

چند نفر دیدید که نمیتونستن زندگی مالی خودشون رو مدیریت کنن و همیشه هشتشون گروی نهشون بوده؟ دلیلش مشخصه! چون کسی به ما مدیریت مالی رو آموزش نداده. نه خانواده، نه دوستان و نه همکارانمون به ما نگفتن که پول چجوری کار میکنه. با همچین دانش کم و پیشینه تجربی کمی که تو زمینه اقتصاد داریم، معلومه که وضع مالیمون هم نباید تعریف چندانی داشته باشه.

5 کتاب بی‌نظیر روانشناسی که نباید از دست بدی!

5 کتاب بی‌نظیر روانشناسی که نباید از دست بدی!

شاید مدت زمان زیادی باشه که آدمای تو زندگیتون رو بشناسید. اما واقعا چقدر از این شناخت‌ها عمیقه؟ چقدر آدمای دیگه واقعا اون چیزی هستن که فکر می‌کنیم؟ اصلا بیاید راه دور نریم؛ چقدر خودمون رو می‌شناسیم؟ تا حالا به رفتارهامون فکر کردیم؟ اینکه چرا بعضی چیزا عصبانیمون میکنه، چرا با بعضی چیزا خوشحال میشیم و... تا آدم زنده هست و عمر داره، زندگیش پر از این چرا هاست. اما خوشبختانه همه این چراها هم بی جواب نموندن و روانشناسا خیلی‌هاشون رو پاسخ دادن.

5 کتابی که بمب انگیزه هستند و شما را به حرکت درمی‌آورند!

5 کتابی که بمب انگیزه هستند و شما را به حرکت درمی‌آورند!

تو دنیای پر از هرج و مرج، به سرعت مسیر خودمون رو گم میکنیم و یادمون میره که چه اهدافی تو زندگیمون داشتیم. بعد هم یه گوشه می‌شینیم و بدون اینکه کاری از دستمون بر بیاد، گذر عمرمون رو تماشا می‌کنیم. متاسفانه یا خوشبختانه، ما آدما ذاتاً دوست داریم رشد و پیشرفت داشته باشیم و تحمل این دست روی دست گذاشتن و کاری نکردن واقعا برامون سخته.

3 کتاب خلاقیت که استعدادهای شما را شکوفا می‌کنند

3 کتاب خلاقیت که استعدادهای شما را شکوفا می‌کنند

فرقی نداره یه هنرمند باشیم یا نه، همیشه کار خلاقانه برامون سخته! خیلی‌هامون می‌ترسیم که نکنه به اندازه کافی خوب نباشیم و آدمای دیگه کارهای خلاقانه ما رو تایید نکنن. همین ترس در نهایت باعث میشه حتی سراغ خلاقیت هم نریم و برای داشتن یه زندگی خلاقانه تلاش نکنیم. اما خلاقیت یه ویژگی جالبی داره، اونم این که هرچقدر بیشتر درگیرش بشیم، خلاق‌تر میشیم. در واقع، خلاقیت هم یک مهارته که هرچقدر بیشتر خودمون رو وقفش کنیم، بیشتر هم نتیجه می‌گیریم و خلاقیت رو در همه جنبه‌های زندگیمون می‌بینیم.

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برچسب‌ها
موردی وجود ندارد.